Jag saknar dig så innerligt. Saknar mig själv ännu mer.









 

Kommentarer
Postat av: Lotta

tack min vän!

Postat av: lilly

så underbar känsla du har i dina bilder. om man får fråga den klassiska fotobloggsfrågan? med vilken kamera fotograferar du? och redigerar du i photoshop? objektiv? kram

2012-11-22 @ 18:13:33
URL http://omjagvarjane.blogg.se/
Postat av: maj.

Ja jag är igång med bloggandet hihi. Jag tycker också att det är kul att andra får ta del lite av min foton och så. de ligger liksom bara i mappar annars.
Det är klart att du ska följa med till eggby någon gång. Det är bästa platsen på jorden. Och om mormor är hemma när man är där så får man minst två kaffe-och-bulle-fika, och så år man lagad lunch och middag och efterrätt efter både lunchen och middagen. Man går upp typ 10 kg när man är där. Men mysigt är det :)

Åh vad kul att du kommer hit. ja jag är hemma då! Hade nästan glömt att jag hade lånat ut telefonen till dig haha.

Förresten, väldigt fina bilder. PUSS och KRAM

Svar: Ja. Bloggandet har sin fördel. Jag tycker inte riktigt om att lägga upp bilder på facebook heller... Kanske borde börja blogga mer. HM.
Åh! Eggby låter ju helt fantastiskt. Vilken mormor ni har! Fint det var att ses även om det var kort!
KRAM
Hilda

2012-11-27 @ 19:38:45
URL http://maajis.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Titel:
vegetarian?

favoritfrukt:

meningen med livet:

Om jag vore ett djur skulle jag:

Trackback