Lund










Kommentarer
Postat av: Lotta

tack Hilda! vad glad jag blir. Jag ska försöka få igång min spanska lite haha och alkoholen tar vi det lugnt med.

Ja, vi har så mycket att göra och det ser jag fram emot. Det skulle vara fint att gå ut och fota när löven börjar ändra färg. Men vi kan prata om det när jag kommer hem. Ha det så kul vad du nu ska jag göra här hemma, om du nu ska vara hemma :) Ha det jättebra iallafall så hörs vi när jag kommer hem.



Fina bilder förresten. Jättefina.



PUSS OCH KRAM!

Postat av: Camilla

sv. Åh. Tack så jättejättemycket!



Måste nästan säga detsamma faktiskt. Bilderna ovan är kalasfina. Nummer tre är min favorit tror jag dock. Eller två.. Eller den första.. Svårt det där med favoriter.

Är det du som tagit dem?

2010-09-07 @ 18:07:16
URL http://cargohold.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Titel:
vegetarian?

favoritfrukt:

meningen med livet:

Om jag vore ett djur skulle jag:

Trackback