Header

Jag ägnade min lediga förmiddag till att skapa en ny frisyr och en ny header. Ett utlopp för kreativitet och en, egentligen, helt onödig sysselsättning. Jag känner mig ganska irriterad på mig själv för tillfället eftersom jag inte kan konsten att ta tillvara på min tid. Om det är någon som har medicin mot dålig självdiciplin, får ni gärna ge mig råd, innan jag ofrivilligt klipper av den silvertrådtråd, vilken min framtid vilar på...










Mitt rum. Som ni ser är det i en salig röra.

Kommentarer
Postat av: victoria.

din blogg är väldigt väldigt fin!

sv: du gör rätt i att gilla det, hon skriver väldigt fint. och tack!

Postat av: maja.

fina bilder! :) din teckning.

2010-09-19 @ 20:12:37
URL http://maajis.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Titel:
vegetarian?

favoritfrukt:

meningen med livet:

Om jag vore ett djur skulle jag:

Trackback