I mitt tomma hus











Kommentarer
Postat av: Lotta

åh, vilken snygg människa. Eller är det en människa? Kanske en måne, som går med långa ben? Eller kanske till och med en hertiginna, av Herbert.

Postat av: Anonym

Hjälp en främling i mitt (ej) tomma hus!

Underbara bilder!

Slafsig och smaskig puss

från Sus

2010-10-21 @ 17:59:04
Postat av: maja.

Tack Hildur!

Ja jag ska fortsätta med salsan. du också va?



Underbara bilder hörru. Gillar speciellt bilden med dragspelet.

2010-10-21 @ 18:16:53
URL http://maajis.blogg.se/
Postat av: Elin

Ååh vilka underbara bilder. Älskade verkligen dessa.

Och tack för kommentaren, dock förstår jag inte hur man inte kan älska kaffe. Kaffe och te dricker jag i kopiösa mängder varenda dag. Mmmhm<3



Och ja, jag är vegetarian, hahah. charmig blogg. jag stickar också mycket.

2010-11-11 @ 21:56:02
URL http://ljusskeppet.blogspot.com

Lämna din kommentar här:

Titel:
vegetarian?

favoritfrukt:

meningen med livet:

Om jag vore ett djur skulle jag:

Trackback