Perfektionism

Det är lite för perfekt just nu. Allt är lite för lagom, lite för bra. Inget kaos, ingen stress, inte tusen saker att springa emellan. Lagom. Det är inte riktigt likt mig, och jag trivs inte helt. Lite för problemfritt. Vad hände med stormen? Det flyger en mygga i mitt rum. Det måste vara årets allra sista. Den ser gammal ut. Tjock och gammal och verkar inte veta vart den ska ta vägen. Jag vet vart jag ska ta vägen. Kanske är det det som är problemet. Att allt börjar kännas så förutbestämt.


Kommentarer
Postat av: Lotta

fin bild Hilda. väldigt fin

Postat av: Ida

Vilka söta hundar i din header :)

2010-11-28 @ 01:13:55
URL http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vilka fina bilder! Och visst har du varit med på poetry slam på hängmattan någon gång för typ... tre år sen? kom på att jag kände igen dig nu.

2011-01-10 @ 16:37:12
URL http://abstraktioner.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Titel:
vegetarian?

favoritfrukt:

meningen med livet:

Om jag vore ett djur skulle jag:

Trackback