Varför vara tung och svår? Det var längesedan nu.



Kommentarer
Postat av: Elin

Fint inlägg, filosofiska du. Jag gillade det verkligen. Speciellt början, ljudet av tejp blir så annorlunda på film, det är som att alla frekvenser inte kommer med och det bildar ett ljud som aldrig hörs utan för film. Ett ljud som just tog mig på nostalgiresa till björnes magasin och Eva pysslar. Jag följer ju dethär stenhårt även om jag inte kommenterar så ofta.



Tack för en fin spelning, ett fint ett och ett halvt år av vänskap och dina ostereotypa solon.

2010-07-08 @ 23:30:13
Postat av: angelica

åh måste bara säga att jag älskar din banner!

Postat av: Hilda

Elinvelin: Tack själv kompis. Det var en fin spelning även om min saxofoniska form inte var på topp. Och fina år ja. Mycket fina år och fina jam och minnen.



Och jag förstår precis vad du menar, Eva Pysslar har satt sina spår även hos mig. Ljudet av tejp.. Bör skrivas ner på listan över saker som gör livet lite härligare. kram kompis och fortsätt gärna att följa slaviskt.

2010-07-17 @ 19:02:35
URL http://tokrolig.blogg.se/
Postat av: hannah

vad glad jag blev av den här filmen, den påminde mig om när vi sågs häromsisens. det var väldigt kul att träffa dig, hildaööööööääää.

2010-07-21 @ 13:11:55
URL http://baskertomten.blogg.se/
Postat av: Hilda

Hannah: Nöjet var helt på min sida. Du är trevlig att prata med. Mycket trevlig och intressant och allt sånt. Ja.

2010-07-26 @ 11:59:23
URL http://tokrolig.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Titel:
vegetarian?

favoritfrukt:

meningen med livet:

Om jag vore ett djur skulle jag:

Trackback