There was a time when music was a part of me

Det rullar på. Sommaren springer i väg utan att något egentligen händer. Låt oss säga att jag övar på att göra ingenting. Så lite som möjligt. Denna typen av händelselöshet öppnar dörrar för spontanitet. Som att cykla in till kungsbacka en kväll, eller ta bussen in till stan för att äta bullar och spela kort med någons syster, eller att klippa av sig håret en dag när man vaknar och upptäcker att det har blivit alltför långt. Den typen av spontana händelser som sällan annars får rum i mitt liv.










Kommentarer
Postat av: maja.

vackra hilda.

Postat av: Jenny

En fråga: bor du i Kungsbacka? i såna fall är du den första bloggaren som jag har hittat utan att känna som också kommer härifrån. bara en tanke.

2010-09-08 @ 20:42:43
URL http://abstraktioner.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Titel:
vegetarian?

favoritfrukt:

meningen med livet:

Om jag vore ett djur skulle jag:

Trackback