Spanska eller inte?

Hemkommen från ytterligare några dagar på Tjörn. Segla, Paddla, Tälta, Sitta i en båt och spela kort medan det värsta åskovädret man någonsin varit med om passerar utanför, Läsa, Spela spel, Lyssna på Marc Levengoods sommarprat från 2007, Sodoku, Grilla majs när man nästan somnat, Andas, Läsa Husmodern från 1963, Hängmatteliv, Titta på hästar som äter gräs...

Dagen idag väcktes jag av ett otroligt ösregn som fick familjen att dra igång tidernas största storstädning. Varje vrå skall bli ren, skinande ren, i takt med Sommar i P1 som är något av det bästa Sveriges Radio åstadkommit. Ingen sommar utan Sommar på något vis. I vilket fall är sommarkänslorna jag får av programmet ovärdeliga.

Och så vad det det där med hösten. Spanska eller inte?



ger mig rysningar

Kommentarer
Postat av: kött

kom du in eller?


Lämna din kommentar här:

Titel:
vegetarian?

favoritfrukt:

meningen med livet:

Om jag vore ett djur skulle jag:

Trackback