Om jag ställde mig upp och dansade la cocaracha nu skulle det här kunna vara en David Lynch-film

Och jag fortsätter snurra runt, om cybervärlden nu skulle bry sig (men vad gör man inte för lite tid i rampljuset, utan facebook är det svårt att finna utrymme för sådana fantasier). Jag försöker beta av min måsten i ett tomt hus, snön yr utanför och i min mage bor stressen, i min halsgrop sitter degklump på degklump. Jag skulle ge ganska mycket för att kunna göra saker som att diskutera meningen med sexuella titlar, se på film, utveckla mina kreativa inneboenden, åka skidor, eller bara sitta och peta näsan utan att behöva känna att jag egentligen borde göra något annat.



Foto: Rebecka Lekemo

Kommentarer
Postat av: maja.

åh vad roligt!! tacktacktack.

men jag gav ju manuset till Lotta innan lovet så att hon skulle ge det till dig i skolan haha. har hon glömt det? jaja, vi ses imorn. kramkramkram


Lämna din kommentar här:

Titel:
vegetarian?

favoritfrukt:

meningen med livet:

Om jag vore ett djur skulle jag:

Trackback