Nu sätter vi igång







För ett halvår sedan, något som känns ungefär som en livstid sedan, gick jag på gymnasiet. En ganska trevlig tid ändå, när man tänker tillbaka på det. En del trevliga saker hann man iallafall med, som tillexempel ett otroligt roligt projektarbete. Jag och
en god vän knåpade och knådade ihop en 40 minuter lång musiksaga som vi spelade in på skiva. Ett otroligt roligt projekt som tyvärr stannade av precis där i slutspurten. Allt är inspelat och klart men det saknas en sak - ett maffigt skivomslag. Tiden rinner iväg och man gör ditten och datten och det där gamla projektarbetet från det där gamla gymnasiet känns ganska avlägset efter ett tag. Men, icke att begråta, var sak har sin potatis, bättre sent än aldrig! Nu, sisådär en livstid senare, sätter vi fart. Skisserna ser ni här ovanför.

Kommentarer
Postat av: Lotta

åh!

Postat av: E

Åh nice! Jag har också börjat måla med vattenfärg. Jag har ju plugg att göra så plötsligt har upptäckt en gömd begåvning och då bara måste man ju måla istället! Allt för konsten!

2010-12-01 @ 23:17:57
URL http://makadam.blogg.se/
Postat av: maja.

fint!

2010-12-12 @ 22:51:50
URL http://maajis.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Titel:
vegetarian?

favoritfrukt:

meningen med livet:

Om jag vore ett djur skulle jag:

Trackback