Konsten att finna lycka

Dagens insikt bestod i finnandet av lyckan. Som den verkligen är. Det finns dagar då jag tvivlar. Dagar då jag verkligen funderar på om jag inte är inne på helt fel spår, om jag inte vandrar helt fel väg. Varför gör man det man gör; varför pratar jag om saker, varför tycker jag saker, varför umgås jag med människor, varför spelar jag musik? Idag fick jag äntligen en upprättelse. En upprättelse jag längtat efter länge. Ett skäl till varför jag vandrar på denna jord. Vad hände då? Något så simpelt som ett rep ägde rum. Något så simpelt som ett gäng ungdomar inklämda i ett trångt, kvavt, illaluktande reprum på Hvitfeldtsa tillsammans med ett gäng instrument. Det var det. Och det var magiskt. MAGISKT.



Kommentarer
Postat av: HANNAH

vad glad jag blir! godnatt!


Lämna din kommentar här:

Titel:
vegetarian?

favoritfrukt:

meningen med livet:

Om jag vore ett djur skulle jag:

Trackback