Projektarbete













Jag och min goda vän Lotta arbetar i dagarna för fullt med att skriva en musiksaga. Alla ni som någon gång har lyssnat på kåldolmar och kalsipper, svingelskogen, klas klättermus eller månen går med långa ben vet nog ungefär vad jag menar. För er som har lyckats missa detta fenomen så handlar det om en skiva som vi ska spela in. En skiva med en saga och låtar, riktade till barn. Det är ett otroligt roligt projekt. Äntligen får man vara kreativ och skapa på sina egna villkor. Mitt liv är så fullt av musik just nu. Härligt.

jag hatar dock min odiciplinerade sida. Jag har en intervju som väntar på att skrivas, loggböcker som väntar på att skickas, Saxofon som väntar på att övas, grupparbeten som väntar på att göras, strumpor som väntar på att stickas, spanska som väntar på att läsas. Listan kan göras lång. Bättre att ta tag i saken.

Kommentarer
Postat av: maja.

fina bilder!

Postat av: hannah

åh! nej men gud vad roligt! det är lite min dröm att spela in en musiksaga! du MÅSTE ge mig ett exemplar när den är färdg!

2009-11-19 @ 09:51:06
URL http://baskertomten.blogg.se/
Postat av: Lotta

ånej, du tog tjockisbilden! hehe

2009-11-19 @ 21:59:24
URL http://enlitenlotta.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Titel:
vegetarian?

favoritfrukt:

meningen med livet:

Om jag vore ett djur skulle jag:

Trackback