We just call him Benji

Bilderna nedan är från höstlovet då jag flydde till Malmön och övade på att göra ingenting. Det blev en avslappnad, kravlös familjekänsla. något man egentligen borde eftersträva oftare. Jag fotade ganska mycket analogt. Jag hoppas att jag snart får tid att framkalla de bilderna. Det är en annan känsla att hålla dem i händerna, att se kornighet istället för pixlar och känna att man har varit med i skapandet från början till slut. Digitalt är förstås bra och praktiskt på många sätt, men det blir som sagt en annan känsla.

Jag har varit inne i en svacka ett bra tag. Stora förändringar har inträffat i min vardag och sådant påverkar, infekterar, filtrerar. Förhoppningsvis är jag på väg ut, lite äldre, lite visare, lite mer. Det är lätt att glömma hur allting egentligen handlar om att överleva. Om att överleva på bästa sätt. Om att utvecklas. Det går aldrig att hitta sig själv. Sig själv är i ständig förändring och föralltid oåtkomlig, dock extremt nödvändig att alltid leta efter.































Kommentarer
Postat av: Stephanie

Ja precis. Jag ser djur som likvärdiga, men alla gör ju tydligen inte det...

Postat av: Lotta



Ja! Du borde börja sälja sånt. Du kan väl skapa ett företag där du kan sälja allt du gör, stickat, virkat och allt vad du gör.

Jag ser också framemot veckan, de ska bli så kul och jag tror vi kommer att få jättemycket gjort. Jag bara längtar till att få skapa våra låtar. Men sådana veckor måste man ibland ha. Man kan inte vara positiv och glad hela tiden. Men det är bra att din arbetarglädje kommer fram, det gör även min! Imorgon sätter vi igång och detta kommer nog bli jättebra! Kram

2009-11-15 @ 15:22:51
URL http://enlitenlotta.blogg.se/
Postat av: Lotta

vad fina bilder. Ser riktigt mysigt ut. Hittade ni en flaskpost?

2009-11-15 @ 18:31:01
URL http://enlitenlotta.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Titel:
vegetarian?

favoritfrukt:

meningen med livet:

Om jag vore ett djur skulle jag:

Trackback