Min musikaliska resa

Det var en gång. Det var sommar. Jag rördes till tårar. Hela min kropp kände med de fantastiska orden. Livet började. Jag förstod allt. Det var stort. Jag var tio år. Det var Tomas Ledin.




Jag dansar naken i mitt hus. Skrattar åt lilla Hilda, men jag får inte riktigt tillbaka den där känslan. Om två månader och en dag blir jag vuxen. Döden känns inte alltför långt bort, men livet är närmare. Det är här och nu och imorgon och jag inser hur liten del man är av ett stort spel. Mitt liv kvittar egentligen. Det hade inte förändrat mycket om jag aldrig hade funnits men nu finns jag och jag lever och det är meningen. Meningen med stort M.

Kommentarer
Postat av: hannah

Hej!

Ditt brev kom igår!

Tack!

Jag längtar hem till skivan som jag inte lyssnat på än!

2009-05-05 @ 10:58:58
Postat av: Lotta

hehe, men man får ju göra vad man kan. Jag har ju fortfarande tagit bilderna, men redigerat dom lite :) Gå in på poladroid.net och där kan du ladda ner en grej.

2009-05-05 @ 22:23:08
URL http://enlitenlotta.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Titel:
vegetarian?

favoritfrukt:

meningen med livet:

Om jag vore ett djur skulle jag:

Trackback