Sonja Aldén

Idag har jag träffat Sonja Aldén och blivit bjuden på ostbågar av Sonja Aldén och skrattat med Sonja Aldén. Sonja Aldén är melodifestivalkändis. Våran kör i skolan skall köra bakom henne om en månad. Alla. Utom jag. Det gör lite ont i mig när jag tänker på det. Hur de kommer stå där i Annedalskyrkan som en riktig kör bakom en riktig melodifestivalkändis, nästan som på riktiga melodifestivalen och köra bakom Sonja Alldén. Jag vill också vara med! Men jag skall repetera istället. En mycket viktig repetition inför en turné. En turné med World Wide Orchestra till Kinna, Strömstad, Uddevalla, Sundsvall och Stockholm och kanske något mer ställe som jag har glömt. En förmodligen mycket rolig turné som slår Sonja Aldén i upplevelsegrad ganska rejält. Men det gör ändå lite ont i mig när jag tänker på mina klasskamrater bakom Sonja Aldén, i Annedalskyrkan den 15 mars...


ooooohhhh

Kommentarer
Postat av: hannah

åh hahahaha, jag ska också ha konsert med sonja aldén! jag är med i en musikskolekör, och vi ska köra för henne på musikens hus, någon gång i mars! men precis som du säger, så blir det säkert tio gånger mer spännande att åka på turné med den där orkestern, så häng inte läpp. och en sak till: jag provade att sticka en polo efter ditt mönster, det gick mycket bra, tack! nu måste jag äta frukost, min mage är tom och hoppfull. kram

Postat av: amina

hahahahahahbahhahahahhaahbahahahhahahaa. säg att du skojar!!! jag står inte ut!! säg snälla att du skojar!!!!! hhhhhhhhahahhhhhahha (hyperventiltionsskratt) jisses

2009-01-29 @ 23:36:15
URL http://aminas.blogg.se/
Postat av: marta

Jo, det kan man lite svårare en med bara en tröja men allt går hähä!

2009-01-31 @ 09:38:24
URL http://ettettfyra.blogg.se/
Postat av: Hilda

Hannah: Wohooo! Sonja Aldén is the shiit! Jag är fortfarande lite besviken över alla dubbelbokningar som oundvikligen sker hela tiden. Men det är nog bra att man inte hinner allt. Oh, vad spännande, jag vill se en bild. Jag funderar på att göra om min. Göra den lite längre, men jag har slarvat bort stickorna i skolan någonstans.



Amina: Nej. Jag är helt och hållet hundraprocentigt überseriös. Att missa att köra bakom Sonja Aldén i Annedalskyrkan känns som en förlust.

2009-02-01 @ 18:55:03
URL http://tokrolig.blogg.se/
Postat av: amina

dum i huvet

2009-02-03 @ 22:38:46
URL http://aminas.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Titel:
vegetarian?

favoritfrukt:

meningen med livet:

Om jag vore ett djur skulle jag:

Trackback