Dagens sång









||: Jag vaknar. Jag repar. Jag äter vegetarisk pizza.  Jag går på opera. jag somnar på Operan. Jag vaknar på operan. Jag gråter. Jag åker hem. jag sover. Jag vaknar. Jag lyssnar på Laleh. Jag pluggar imaginärt.  Jag repar. Jag säljer en mössa. Jag säljer två vantar. Jag infinner mig i min inspirationshåla. Jag fotograferar en flicka snart 18 (18 långa år!) i min inspirationshåla. Jag lyssnar på Bob Marley. Jag pluggar oimaginärt. Jag äter ostmackor. Jag äter indiskt. Jag går på filmfestivalen. Jag börjar sticka en mössa till min pappas faster. Jag ser sex små kortfilmer om liv och FRA och sex. Jag väntar på en buss. Jag filmar en pojke snart 14 (14 långa år!). Jag åker hem. Jag pluggar imaginärt. Jag somnar. Jag vaknar. Jag kommer försent. :||


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Åh vad härligt med en lång kommentar. faktiskt. Jo,jag är lite kluven med det här med gymnasieval. alla vill ju att jag ska gå natur, det vill jag själv nog också. åh, jag vill läsa astronomi! men ändå så känns det som att det skulle kanske vara lite roligare att gå estet. lite roligare människor där kanske. men sen också att det kanske är en del press på elverna? det finns säkert jättemånga jättemusikaliska personer på estet och nä jag är inte jättemusikalisk.



men jag har en kompis som funderar på att gå estet-textil där.



och den där tävlingen var faktiskt en naturvetenskapstävling, finalen hölls på tekniska muséet. så OM jag gå vidare får jag åka till spanien och tävla mot andra europeiska lag. usch, jag är jättenervös, jag får reda på om jag gå vidare idag eller imorgon.



Postat av: hannah

hej. jag gillar att gråta. gör du? hejdå.

2009-01-27 @ 17:27:41
URL http://baskertomten.blogg.se/
Postat av: Hilda

hannah:

Jag, jag gillar att gråta. Själva gråtandet i sig är nödvändigt och fint. Men omständigheterna kring gråtandet är sällan något man gillar.

2009-01-27 @ 22:47:31
URL http://tokrolig.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vilken gullig låt :)



Om jag vore ett djur skulle jag vara en flygande gris 8D

2009-01-31 @ 16:42:56
URL http://sofiesoutfits.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Titel:
vegetarian?

favoritfrukt:

meningen med livet:

Om jag vore ett djur skulle jag:

Trackback