Bacon and egg








Bild 1: Mitt fotografiska sinne föll oerhört hårt för spegeln i våran loge på sagateatern i Tidaholm.
Bild 2: Tidaholm var ingen skitstad. och Jag hade en förträfflig dag. Den bästa på länge. Workshop med
LUR  om musikfenomenet livelooping på förmiddagen, och en mycket rolig och nervig spelning på kvällen. Jag var fullfylld.
Bild 2: Tunguska
Bild 4: I väntans tider
Bild 5: Bacon and egg
Bild 6: Jag längtar till den tiden då jag har tid att skämma bort mina barnbarn på samma sätt som min mormor skämmer bort mig. Idag är det min namnsdag och ikväll är jag med i p3 klockan 18:00.

Kommentarer
Postat av: Lotta

snygga bacon och ägg. synd att jag missade P3 klockan 6. Jag låg och sov :( Och grattis på namnsdagen! :D

Postat av: Maja

Jaa. men det dåliga är att om jag ska ha årskort på friskis så måste jag betala det själv. 200 kr liksom, men om jag dansar så betalar mamma :P för hon vill att jag ska dansa ,AHAHAHA.. jag får see.

vad fin bild du har tagit , den med speglarna eller vad det är :)

2009-01-19 @ 17:52:22
URL http://maajis.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Titel:
vegetarian?

favoritfrukt:

meningen med livet:

Om jag vore ett djur skulle jag:

Trackback