Six golden voices, to your mama, in your face

Vad av det vi gör idag kommer påverka oss i framtiden? Vilka av de steg vi tar idag kommer förändra våra liv för evigt? Framtidsfilosoferande är fascinerande och spännande och något som fyller min luddiga hjärna så här i avslappnande jullovstider. Jag planerar att ägna återstoden av dagarna innan nyår till att söka efter diverse möjliga folkhögskolor eller andra framtidsalternativ såsom spanskastudier eller jordenruntomseglingar. I Belgien går de flesta direkt till universitetet efter gymnasiet. I Sverige lever man på sina fritidsintressen. Vad som är bäst vetikatten. Vetikatten. Vetikatten. Fängslande är det dock att drömma. Att flyga iväg över världens gränser, över tidens intervall. När min far var i min ålder tågluffade han med sin kamera längs transibiriska. 




Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Titel:
vegetarian?

favoritfrukt:

meningen med livet:

Om jag vore ett djur skulle jag:

Trackback