Julklappsverkstad

Kära vänner. I mitt hus råder julstämmning som aldrig förr, iallafall för att komma från min familj, och julklappstillverkningen är i full gång. Nedanför ser ni smakprov på hemmagjort änglaspel och andra juldekorationer. Det är snö utanför fönstret och dagens plan är att hinna utnyttja detta sälsynta fenomen i form av pulkaåkning vilket betyder att jag, i vilket ögonblick som helst, kommer lämna datorn och fly ut i snöyran.







I mitt huvud rör sig förövrigt filosofier kring vänskaper. En vän sade till mig en fin sanning som jag tyvärr inte kan återge ordagrant, men ungefärligt:
Man tröttnar inte på sina vänner, man tröttnar på vem man själv blir i dess umgänge.

Kommentarer
Postat av: maja.

God Jul Hildur!


Lämna din kommentar här:

Titel:
vegetarian?

favoritfrukt:

meningen med livet:

Om jag vore ett djur skulle jag:

Trackback