Glad påsk







Kommentarer
Postat av: Lotta

fina bilder!

Postat av: hannah

jag vet vad du menar, vissa dagar kollar jag din blogg oerhört många gånger. man kan antingen bekymra sig över det eller inte göra det. jag vet inte riktigt varför jag bloggar, men om jag satte mig och funderade på det skulle jag nog komma fram till att det egentligen är meningslöst och så skulle jag sluta. och just nu har det någon mening så jag fortsätter att inte fråga mig varför jag bloggar. din blogg är rolig tycker jag, jag blir inspirerad av dina bilder och texter. därför läser jag den. men att växla brev med dig är roligare, dom får ju ingen annan än jag läsa. jag ska skicka ditt brev imorgon innan jag reser bort. jag har varit sjuk i, milda makter, två veckor nu, så jag har inte orkat pallra mig ut och iväg till någon postlåda.



här har du en liten länk till något som min kompis freja har gjort:



http://artpad.art.com/?ki08hj1jbtk0

2009-04-13 @ 13:37:39
URL http://baskertomten.blogg.se/
Postat av: Hilda

Hannah: Fin bild. Rolig sida! nu har jag ägnat hela eftermiddgaen åt att göra en sådan animation istället för att skriva mitt spanskatal. så får det vara. Angående bloggning så delar vi åsikt. Det är ett bra sätt att inspireras av människor, men man fastnar himla lätt, och lägger ner extremt mycket tid på att läsa meningslösa saker på internet istället för att göra kreativa och meningsfulla saker. nu ska jag väl ta och göra något av mig själv. adjö.

2009-04-13 @ 17:26:08
URL http://tokrolig.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Titel:
vegetarian?

favoritfrukt:

meningen med livet:

Om jag vore ett djur skulle jag:

Trackback