Español



Es Fascinante. Su vida. Mi vida es como helado en el sol. Se derrite. Soy confuso.

Kommentarer
Postat av: hannah

spanska. det är ganska likt portugisiska. min hemkunskapslärare talar flytande portugisiska. jag ska be henne lära mig lite fraser för hjälp och herregud min halvbror kommer hit i sommar.

ursäkta, jag kunde inte hindra tankevandringen. Vad kan det stå... "´Det är farsinerande. Ditt liv. Mitt liv är fyllt av sol. Det är jobbigt. Jag är förvirrad." hmmmmm. jag har nog en bit kvar på väg. jag måste köpa mig ett svensk-portugisiskt ficklexikon.

Postat av: Hilda

hannah: haha! Det var inte helt illa gissat. Det står "Det är fascinerande. Hennes liv. Mitt liv är som glass i solen. Det smälter. Jag är förvirrad."

Vad spännande att han kommer hit! eller ja, inte hit hem till mig förstås, men åh. Jisses. Jag kunde räkna till tio på portugisiska när jag var liten, men nu kan jag inte. Spanska och portugisiska är faktiskt mer olikt än man kan tro. Nu måste jag rusa! hejdå!

2009-05-01 @ 10:35:54
URL http://tokrolig.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Titel:
vegetarian?

favoritfrukt:

meningen med livet:

Om jag vore ett djur skulle jag:

Trackback