Kommentarer

Ni vet de där säkerhetsspärarna som man måste fylla i när man kommenterar. Det är en radda med otydliga bokstäver som man ska skriva in i rätt ordning. Jag har märkt en förändring i deras beteenden på senaste tiden. Från att ha varit fyra osammanhängade bokstäver och siffror har det förvandlats till långa fullständiga, om än konstiga, ord. Jag tycker det är lite intressant. Jag undrar vem som sätter ihop dem. En annan grej som förbryllar mig är systemet kring dem. När måste man egentligen fylla i dem? Det är på intet sett regelbundet och min panna ligger i djupa veck. Idag har jeg inte fyllt i en enda, medan jag i förrgår fyllde i två tre stycken. Den kanske har bra och dåliga dagar.

Nåväl

Min broder har färgat håret. Rött.



Röhsska har något intressant för sig (och jag undrar varför i hundingen de aldrig tar kontakt med mig, angående min klänning som har blivit utlovad en utställningsplats)



En toffel är färdig!



Och, min mamma har kommit hem från Spanien med sollukt och en tunika.


Kommentarer
Postat av: hannah

asså Hilda. jag hittade mina vantar igår. men asså du får gärna virka vantar till mig för asså ingen vante är ju den andre lik. men asså jag kan typ asså göra ett pennskrin till dig om du vill. men asså nu måste jag äta för jag har inte ätit middag. sov gott asså.

Postat av: amina

hahaha. tjohoo och snoppar i vädret. du har mig på massa bilder. känns bra. hejdå

2008-09-23 @ 23:16:04
URL http://aminas.blogg.se/
Postat av: Hilda

Hannah: Hm. Tja ett pennskiron skulle inte vara helt fel :) Eller ett kamerafodral? TRalala, vad vill du ha för ett par vantar dådådå?



Amina: Du är snygg ju.

2008-09-24 @ 22:39:07
URL http://tokrolig.blogg.se/
Postat av: hannah

hur som helst! du bestämmer

2008-09-25 @ 00:13:36
URL http://baskertomten.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Titel:
vegetarian?

favoritfrukt:

meningen med livet:

Om jag vore ett djur skulle jag:

Trackback