Jag tror jag hittar tillbaka



Min broder kallade mig fjortis när jag tog den här bilden. Hans arrogans bekymrar mig något. För övrigt var jag på bio i går. Vi ratade Bergakungen, denna förskräckliga biograf som kunkurrerar ut alla andra fina små mysiga salonger, och gick istället på Biopalatset. Det intressanta är att sedan Bergakungen uppfördes har Biopalatset  förvandlats från stor, överexploaterad, popcornkletig jättebiograf med alldeles för mycket folk, till en liten mysbio. Det är ganska synd. Att allting blir så stort. Det finns ju i princip bara Bergakungen och Biopalatset kvar nu. Bara inte Hagabion också lägger ner.

Jag har en doft omkring mig som påminner mig om företthalvårsedan. Jag kan inte bestämma mig för om de tär bra eller dåligt. Dagens plan ver egentligen en bussresa med min vän solen. Vi har sedan länge bestämt att vi en dag skall ta en buss och byta när vi känner för det. Gå av där vi vill och hamna där vi hamnar. Dock blev denna dagen inte idag då fröken sol saknade pengar (hon menade på att utan pengar uppstår en frustration som inte är bra för resan karaktär) så vi bestämde för att flytta resedagen till nästa helg och gå och fiska idag istället.



Beskåda min verk. Vantarna är till min saxofonlärare (hon som spelat med Jens Lekman!)

So long långkalsong

Kommentarer
Postat av: baskertomten

Hmmmm, jag tänker alltid på det när jag lyssnar på Kanske Är Jag Kär I Dig. Virka vantar till mig istället! Jag har tappat bort mina i skolan.

Postat av: Hilda

Hm ja, hon är bra. :) Det skulle jag kunna göra, om du vill. Vad får jag i utbyte? :)

2008-09-21 @ 13:06:01
URL http://tokrolig.blogg.se/
Postat av: Hilda

tralalala!

2008-09-21 @ 13:13:52
URL http://tokrolig.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Titel:
vegetarian?

favoritfrukt:

meningen med livet:

Om jag vore ett djur skulle jag:

Trackback