Drick mer mjölk

Hej.
Inaktiviteten kring den här bloggen känns påträngande.



Min sommar har varit bra. Sådär lagom-mittimellan-jag-skall-inte-klaga-jag-bor-ju-ändå-i-Sverige-bra. Berlin var fint. Gotland var fint. Arvika var kul. Oskar är snäll. Caroline är snäll. Jag har fått en sopransaxofon i födelsedagspresent. Jag har klippt gräs. Jag lever. Jag har en nya zeeländsk brevvän.

Min skolentusiasm sitter fortfarande i sig trots att min kalender börjar få ont om skrivutrymme. Trots att jag känner stressen i baklåren kan jag inte låta bli att älska att ha mycket att göra. Frågan är hur länge det håller i sig. Någonstans kolapsar det. Jag kan inte göra alllting hela tiden. Förhoppningsvis lär jag mig snart.

Jag ska till Berlin igen! På studieresa mellan den 14:e och 21:e november. Det är en studieresa som tar upp frågor om främlingsfientlighet och antirasism och vi ska besöka koncentrationsläger och diskutera tillsammans med andra ungdomar. Två personer från skolan min fick åka. Jag vet inte så mycket mer. Det ska bli spännande! Dock missar jag en konsert med ett mycket bra
gammalt band som jag gärna hade velat se den 21:e. Samt sista dagen på våran intensivvecka. Plus envanlig skolvecka och en spelning som jag redan har tackat ja till....


Hej då.



Kommentarer
Postat av: oskar

feting snygg bild ju

2008-09-18 @ 22:02:20
Postat av: Hilda

danketanke


Lämna din kommentar här:

Titel:
vegetarian?

favoritfrukt:

meningen med livet:

Om jag vore ett djur skulle jag:

Trackback