Soja

Jag sitter på mitt rum och roar mig med precis sådant som jag inte bör roa mig med. Sådana saker som tillexempel blockflöjt.
















Mitt samhällsarbete tynger mina axlar. jag fryser så smått om händerna. Jag grääämer mig över min dåliga diciplin och önskar att jag hade tid att sticka mer. På fredag är det Jethro Tull. Jag ska gå med Caroline, det har ödet sett till. Jag knarkar gärna pepparkakor med gorgonzola och dricker te. Tack. Ja tack. Lite schack skulle inte sitta fel. Nej. På jullovet åker jag och Sarabara till Estocolmo och dansar. Den tanken gör mig glad. jag är ganska glad, men jag börjar bli ganska irriterad på mig själv som tydligen bara kan skriva ganska tråkiga blogginlägg i planerande syfte. Ganska förutsägbart. ojoj Hejdå.



Kommentarer
Postat av: hannah

oj. haha. ibland när jag läser saker som du skriver här känns vi så lika.

Postat av: lotta

åh, gorgonzola på pepparkaka! gott!

2008-12-03 @ 21:16:38
URL http://enlitenlotta.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Titel:
vegetarian?

favoritfrukt:

meningen med livet:

Om jag vore ett djur skulle jag:

Trackback