gesture




















Mitt lov närmar sig sitt slut och det har varit det bästa på år och dar. Förmodligen just på grund av att det har varit tämligen innehållslöst. innehållslöst är egentligen fel ord, men lågmält, mysigt och stillsamt. Min farmor har varit på besök ifrån stockholm. Jag har sjungit i en kyrka. Jag har funderat ut en planlösning i källarrummet och sytt draperier. Jag har sett på film, Brokeback mountain och Harry Potter 5. Jag har fått ett brev från nya Zeeland. Jag har umgåtts med min vän Adam, vilket tycks ha blivit en "engångimånaden"-föreetelse nu för tiden; vi ägnade vår tid åt brainstorming som slutligen slutade med att vi gav väggen i vår övre hall en personlig prägel. Jag har endast stressat till en buss. jag har umgåtts med Sara. Jag har kramat oskar och slutligen varit på halloweenmiddag hemma hos Stephanie. Just nu, idag, dagen jag utnämnt till min pluggdag, sitter jag här på mitt rum och lyssnar på en ljudbok.  På
Gudrun Sjöden får man just nu som klubbmedlem 20% rabatt på ett valfritt plagg ur vinterkollektionen.

Adjö


Kommentarer
Postat av: hannah

haha jesus jag gillar dig i svart hår. super. jag längtar tills ikväll då det blivigt mörkt på uppsala gamla kyrkogård och då man kan se alla ljusen i minneslunden. jag gillar din blogg.


Lämna din kommentar här:

Titel:
vegetarian?

favoritfrukt:

meningen med livet:

Om jag vore ett djur skulle jag:

Trackback