lets leave tomorrow

Kulturhistoria gör mig mosig i huvudet. Det är mycket som gör mig mosig i huvudet. Jag önskar att jag kunde spela piano. Jag önskar att jag hade mer tid. Jag mår annars väldigt bra. Jag har annars väldigt roligt. Jag skäms annars inte för att jag annars mår väldigt bra och annars har väldigt roligt. jag läste i tidningen att Lukas Modysoon tycker att man inte bör gå omkring varje dag med ett leende på läpparna, vem skulle då bekymra sig om resten av världen? Jag tyckte annars att det lät väldigt dumt.

annars.


Kommentarer
Postat av: Lotta

du kan spela piano Hilda!

2008-11-04 @ 23:28:40
Postat av: Maja

Du har en himla fin blogg. Och du skriver vissa saker som jag tänkt på alldeles i min ensamhet och trodde att bara jag och min vildhjärna kunde hitta på tillsammans.

2008-11-05 @ 20:30:59
Postat av: Hilda

Lottapotta: nej, jag kan inte spela piano, men jag ska lära mig. Och du ska lära dig saxofon :)

Maja: Tackartackar. De flesta tankar som tänks har redan tänkts av någon annan. Det är nog väldigt sällsynt att hitta på något alldeles egen. Samtidigt är ju varje människa unik.


Lämna din kommentar här:

Titel:
vegetarian?

favoritfrukt:

meningen med livet:

Om jag vore ett djur skulle jag:

Trackback