Hon kan men vill inte sova



Jag har en ny tröja från erikshjälpen i mölndal. Den är fin och väl värda sina fyrtio kronor. Våran föreställning börjar ta form och mina dåliga sovvanor likaså. Detsamma gäller min nervositet och stress. Jag borde minsann ligga i min varma säng nu och förbereda mig och min kropp på morgondagens intensiva arbete, men det verkar som om jag aldrig lär mig. För övrigt mår jag mycket bra idag och gårdagens dipp förklaras kanske bäst med den månatliga företelse som jag helst inte förklarar saker med i vanliga fall. Till helgen väntas öppet hus på festbergsgymnasiet ,då jag minnsann skall locka alla mänskliga och omänskliga musikintressserade nior att komma till oss, samt repning, stickning, upprepning och förhoppningsvis en del sömn.

/KAPILDUR

Kommentarer
Postat av: oskar

du ser trött ut. det är egentligen inte svårare än att gå och lägga sig klockan tio. vi ses om ett dygn. puss

2008-11-13 @ 19:36:46

Lämna din kommentar här:

Titel:
vegetarian?

favoritfrukt:

meningen med livet:

Om jag vore ett djur skulle jag:

Trackback