Alla bara klagar men kylan gör mig fri, fri, fri

22/11-2008
Servettskvätt närmare nio någon gång.


Det är kaos i mitt hus.
Min mor tittar på TV som brölar som alltid Tv brölar och hon är bitter över en förkylning.
Oskar leker fjantig kylskåpspoet och suckar över närutsprungen migrän.
Ysolina brölar i min saxofon.
Min bror springer mellan trummor, gitarr och klarinett och spelar tills fingrarna och våra hörselgångar blöder.
I mina öron bor ett sus och jag är glad. Jag tänker på onsdagskaos och torsdagskaos och yxmord.


Kommentarer
Postat av: marta

Har du en polaroid kamera?

Postat av: marta

Ojskipojski, vart fick du tag på den? Nej man kan ju köpa på nätet!

2008-11-26 @ 12:34:50
URL http://ettettfyra.blogg.se/
Postat av: Hilda

Hoho Martaparta!

Jag köpte kameran på tradera, och tja, man kan köpa film på nätet, men bara från Usa, och det kostar skjortan att få den skickad hit. Dessutom kostar filmen skjortan bara den, eftersom polaroid lade ner produktionen av den i februari i år. Priserna stiger ju färre filmer som finns kvar. Och snart finns det inga kvar alls, som är i brukligt skick, eftersom filmen inte är hållbar hur länge som helst heller..

2008-11-30 @ 21:36:15
URL http://tokrolig.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Titel:
vegetarian?

favoritfrukt:

meningen med livet:

Om jag vore ett djur skulle jag:

Trackback