We had a promise made - we were in love

Ingen läser min blogg. Jag undrar varför. Den är ju så fantastisk.

Imorgon är det Fässbergs Fässtivalen. Det ska bli skoj. En massa spex. Jag skulle kunna skriva en lång lista över allting jag måste, kommer, skall, borde göra de kommande veckorna. Den skulle bli lång och alla, inklusive jag själv skulle förmodligen dö av tristess. Jag skulle också kunna strunta i det. Det känns som om min personlighet och mitt liv kretsar kring mig själv och det vore ju tråkigt. När kommer Djungeltrumman ut? Jag känner att jag har inget sommarjobb och det svider. Jag känner att snart sjutton års erfarenhet inte har lärt mig hur jag slappnar av, jag känner att jag har ont i min lilltå, Jag känner att Ysolina fyller år imorgon, jag hörde att de ska börja sälja sexleksaker på apoteket. Vad roligt! jag känner att om jag läste det här skulle det blivit estradpoesilöjligtsnabbt.

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Jag läser din blogg! Och den hade varit än mer fantastisk om man fick läsa varje dag!

Postat av: Maria

Hur känns det att vara en annan människa?

2008-05-28 @ 20:36:23
URL http://attansgubbar.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Titel:
vegetarian?

favoritfrukt:

meningen med livet:

Om jag vore ett djur skulle jag:

Trackback