Poetry slam

Härmed klargörs för allmänheten att på söndag ställer jag upp i Poetry Slam. Och det vare sig jag i framtider väljer att kalla mig poet eller inte. Eller vad andra väljer att kalla min framtid eller inte. Eller vad andra i framtiden väljer att kalla mig eller inte. Eller vad framtiden väljer att jag kallar andra eller inte. Och så vidare.



Försök att inte svälja äpple samtidigt som du tuggar med öppen mun, skriver med frenetisk inlevelse, är förkyld och tänker högt. Det skapar hicka.


Kommentarer
Postat av: amina

GAAAH!

Postat av: oskar

hej jag ska hejja på dig. lalala

2008-03-11 @ 16:58:45
Postat av: baskertomten

AAAAAAH. vad modig du är. jag vågar inte. jag önskar att jag kunde vara där och heja på dig.

2008-03-11 @ 18:03:37
URL http://baskertomten.blogg.se
Postat av: Hilda

Hannah: Du borde sannerligen våga ställa upp! Du är ju grymt duktig!

2008-03-13 @ 20:21:30
URL http://tokrolig.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Titel:
vegetarian?

favoritfrukt:

meningen med livet:

Om jag vore ett djur skulle jag:

Trackback