någon snodde mitt mästerverk

image242

Någon snodde mitt mästerverk och då syftar jag på mössan.

Jag har insett att mitt fotograferande och mitt internetanvändande har en viss koppling. Mitt internetanvändande har varit tämligen lågt det senaste vilket innebär att antalet tagna fotografier också varit mycket få, vilket jag anser är mycket tråkigt. De senaste dagarna har jag dock lyckats hitta tillbaka till cybervärlden och jag hoppas att detta även skall leda till att antalet tagna fotografier ökar. Fotografering är ju skoj, menar jag, och det är faktiskt internet med. Jag hoppas verkligen att jag kan finna ett sunt och harmoniskt förhållande till min dator i fortsättningen och slipper konfronteras med diverse tvångsttankar och obehagskänslor.

i övrigt har jag en trevlig vardag i allmänhet för tillfället. Just nu planerar jag att ta mig ner till kälalren och ägna mig åt ännu en förmåga som jag försummat hos mig själv det senaste. Sy!

Kommentarer
Postat av: Världens snällaste Sara

Hilda...jag tror jag är allvarligt förälskad i din mössa. Jag önskar jag aldrig hade fått se den.

2008-03-06 @ 22:23:33
Postat av: amina

mössan. ha på dej den på poetry slam så vinner du nog. puss

Postat av: Hilda

Världens snällaste sara: Haha, jag planerar försäljning av dem.
Amina: Det är en idé såvida det inte räknas som rekvisita. Man vill ju inte riskera att bli diskad (det är verkligen en hemskt löjlig regel)

2008-03-09 @ 17:48:18
URL http://tokrolig.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Titel:
vegetarian?

favoritfrukt:

meningen med livet:

Om jag vore ett djur skulle jag:

Trackback