Jag vill gå i tonår med dig för du var inte med då, jag tror att du skulle gillat det

Påsken är slut. Inte lovet. Det är snö. Jag tänker: hällre en snöig påsk än en regning och myser av att gå på marräng, för jag tycker det känns som marräng. Hittils har mitt lov tillbringats med Sara och Sanna och jag känner mig produktiv, och glad. För jag trodde Monica skulle bli modell. Igår hade vi ett grymt snöbollskrig och ringde runt till alla vänner vi hade och någonsin har haft. Vi blev tolv personer som sprang om kring och tryckte ner varandras huvuden i snön som små barn. Trots allt Som små barn, för vi är inte så små längre. det skrämmer mig. Sedan drack vi varm choklad. och åt bullar.

Natten tillägnades konsten och färgerna.

 

Kommentarer
Postat av: amina

hej. sjut mig för att jag inte kom. jag var bara inte å buss-nödig.


Lämna din kommentar här:

Titel:
vegetarian?

favoritfrukt:

meningen med livet:

Om jag vore ett djur skulle jag:

Trackback