Skalmeja

Hej svej levertjofrej. Jag syr en body och funderar över min relativt tomma önskelista. Jag vet inte ens om jag önskar mig det jag önskar mig, och jag vet inte vad jag önskar mig. Jag kan snöa in på prylar med sedan fylls jag av antimaterialistiska tankar och ångrar mig promt. Vad behöver vi egentligen? Egentligen behöver vi ingenting. Jag får ångest över att jag som västerlänsk prylhora önskar mig ännu fler prylar som jag kan leka med, som kan förbättra min livsstandard och personlighet. Sen försöker jag tänka utifrån vad jag verkligen skulle bli glad av att få, som jag verkligen skulle använda och slita ut, men jag kommer inte på någonting förutom en resa till andra sidan jordklotet ett halvår, eller trettio miljoner polaroidfilmer...







skalmeja?

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Titel:
vegetarian?

favoritfrukt:

meningen med livet:

Om jag vore ett djur skulle jag:

Trackback