Ska vi kalla det ett hopplöst konstaterande?

alltså hej Hilda.
Jag saknar dig. Och du gör mig deprimerad lite för ofta. Och datorn är världens sämsta uppfinning, som gjord för utanförskap. Jag vill bli påmind om din egoistiska självsäkerhet igen men tyvärr. Jag tror jag vet vems fel det här är. Om man nu ska skylla på någon. Annan än sig själv i alla lägen. Och förresten fel. Men i alla fall. Så tror jag att jag vet. Och den tanken har förföljt mig lite för ofta och lite för mycket. För att bli lämnad osagd.
Allra vänligast
Din vän i alla ovänners sällskap
Hilda

Kommentarer
Postat av: oskar

ibland undrar jag om det är massa saker du håller inne och inte berättar, ibland är jag säker

2008-01-23 @ 21:14:34

Lämna din kommentar här:

Titel:
vegetarian?

favoritfrukt:

meningen med livet:

Om jag vore ett djur skulle jag:

Trackback