Buena vista!

Hoy ha estado una dia ordinario pero tambien una dia extraña. Estoy escuchando en chan chan, un cancion cubano como Buena vista social club. Me gusta mucho. Yo y Ysolina vamos a tocar eso cancion en su clase de español algun dia.

Ryktet var sant. Skolans mac-datorer har blivit stulna av några korkade tjuvar. De kommer dock ej att kunna sälja datorerna vidare så de småkorkade tjuvarna gjorde sönder dem. Skärmarna saknar fot... Pobres ladrones! Vi kommer också att få nya datorer inom kort och det kommer inte kosta skolan någonting pga försäkringen. Brott och straff var goodiegoodie och jag och Caroline sov hos Yso. Natten bestod av diskusiioner fämst angående människors betende, mobbing, kärlek och musik. Jag tycker om diskussioner när tiden slutar spela roll men nattens sömnbrist har resulterat en aningen flummig och isolerad verklighet idag.

Just i denna stund sitter jag här och njuter av min valmöjlighet att göra vad som helt och funderar över var min familj kan hålla hus klockan halv 8 en fredagskväll.



ciao!

ps. min mössa är klar!

Kommentarer
Postat av: baskertomten

psst hilda! tack för länken! jag tror att min mamma brukar gå in där när hon vill sticka nånting!


Lämna din kommentar här:

Titel:
vegetarian?

favoritfrukt:

meningen med livet:

Om jag vore ett djur skulle jag:

Trackback