Jogga?

Idag är det min lillebrors namnsdag. Mamma kom väl ihåg den så han fick våra amerikanska vänners julgodis som vi skulle skickat till dem för ganska många månader sedan. Detta resulterade i att jag fick pepparkakor och dalahästchoklad eftersom jag påminde min kära moder om att jag minsann inte hade fått någon present på min namnsdag.

Helgen blir konsert och svenska och matteplugg. Min första strumpa är klar. Jag glider fram och lever i känslan av att ingenting kan stoppa mig fast ändå med en undertryckt försiktighet. Känslan har lett till en del överjobb förr, liksom.


 image261s

Kommentarer
Postat av: oskar

JA JOGGA

Postat av: baskertomten

dumma oskar snodde det jag skulle skriva. men jag joggade just accccccccccccccctually. nu äter jag pistagenötter. tycker du om det?

2008-04-19 @ 18:40:37
URL http://baskertomten.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Titel:
vegetarian?

favoritfrukt:

meningen med livet:

Om jag vore ett djur skulle jag:

Trackback