Godnatt!

Idag fyller min bror tretton år. Han fick en fin gitarr i present, och sju munspel. Jag kommer sno alltihop och gömma det i min vattenkanna så att han glömmer bort att han äger dem. Förövrigt har jag spelat the sims idag. Det gamla, som alla spelade sisådär 2001. Det är nog det roligaste spelet som gjorts, efter snake, och jag känner redan att mitt psyke har påverkats. Just nu är min markering väldigt grön, allt är näst intill perfekt. Det enda som saknas är lite sömn.
Godernater

Även:
Jag ber er kära vänner, klicka på länken och besök min underbara skolblogg. Den tycker om att bli läst!


http://estet.fberg.molndal.se/2008


Och:
Fårlåt amina, jag skulle kommit, men jag fick ett bråskande slagsmål i örat.

Kommentarer
Postat av: amina

din raketbajsande Persson....
hälsa din lillebror grattis till vuxenvärlden, han måste härmed sluta prenumerera på Kamratposten.

(PUSS)

Postat av: baskertomten

Jag fördärvade Gabbis lillebrorsas simspar förra gången jag var hemma hos Gabbi. Mannen blev överviktig och kvinnan var otrogen med hemtjänsten eller så var det en blinddate jag kommer inte riktigt ihåg. Men jag sparade inte, snäll som jag är.

2008-04-08 @ 15:56:51
URL http://baskertomten.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Titel:
vegetarian?

favoritfrukt:

meningen med livet:

Om jag vore ett djur skulle jag:

Trackback