Onsdag

Jag känner något väldigt för att födjupa mig inom litteraturen, läsa tills hjärnan sprängs.
Ni förstår, jag planerar mitt livsverk och jag tänker lära mig jävligt mycket på det så fuck off.
Det här är viktiga papper.
I övrigt har jag huvudvärk, vilket är intressant eftersom jag aldrig har det.
Jag tänker springa idag också. Det är min plan.
Kanske borde jag ju sova lite också, så kan jag vara vaken i morgon på morgonen tidigt. Vi har till och med sovmorgon.

image219






Jag vill:

Ha en språkkväll. Där man bara pratar till exempel engelska och ser på filmer på engelska med engelsk text och äter engelsk mat och leker att man är engelsk. Egentligen hellre spansk, men jag är inte tillräcklligt bra på det.
Sova över hos sanna från en vardag till en vardag
Skriva en bok
Skriva mitt liv som en lång låt
Tillägna Annika Blennered Wäst min första skiva
Bli mästare på att sticka och virka och bara gå omring i stickat och virkat och vara allmänt kool och alla som vill lära sig ska komma till mig och ha mig som idol.
Ha ett likadant paraply som josefin har. Ett jättestort i massa färger.






Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Titel:
vegetarian?

favoritfrukt:

meningen med livet:

Om jag vore ett djur skulle jag:

Trackback