josephine?

Jag hade studiedag idag. Den alltför tidiga morgonen började sådär med att jag efter en inte så bekväm natt missade den alltför tidiga bussen till tandläkaren, men min padre hade inte hunnit åka än så han körde mig. Jag hade inga hål bara lite tandsten och sedan åkte jag hem och åt frukost. I tre ihåliga timmar satt jag sedan framför datorn innan jag insåg att det inte är sunt att få dåligt samvete för att man inte tittar på allas bilder på bilddagboken, och gick och besökte kära Knullaviksskolan. Jag tillbringade tre timmar med Annika och hennes nästa projekt och det var lite hysteriskt och ganska mycket sakna och jag förstår vad som gjorde mig stressad i åttan och nian och vad som gör att det känns så tomt ibland nuförtiden. Min enda lunch blev glassarna och rapcidern vi snodde i personalrummet  och någon äcklig snabbmatsjox när jag kom hem. En bra dag och jag somnade i min varma säng i mitt kalla rum med Edith Piaf som huvudkudde, för det är höst nu förstår ni och då blir man mycket tröttare.








Kanske kastanj?

Kommentarer
Postat av: Kasi

kan inte tiden bara sakta ner, please

allt snurrar så fort nu


Lämna din kommentar här:

Titel:
vegetarian?

favoritfrukt:

meningen med livet:

Om jag vore ett djur skulle jag:

Trackback