Detärdenfemteseptembertjugohundrasju

Igår eftermiddag lekte Stephanie och jag frisörer. Våra offer var Lotta och Rebecka och efter två timmar i våra händer såg de ut som nya människor. På ett positivt sätt. Idag har jag haft min första saxofonlektion och vi har haft kör och ensamble och allt blir nog bra ändå. Oskar har varit här och förkunnat att han kommer bli känd poet efter sin död och på fredag är det hela göteborgs håkan. Jag kommer bli mos och ärligt talat ser jag inte fram emot det mer än något annat, men det kanske är typiskt för mig. Någon kanske har påverkat mig. I morgon är det visst kristian antilla också. Jag lyssnar inte på kristian antilla för mina främsta två öron inom musiken har tyckt olika om honom. Då blir jag förvirrad eftersom mina egna öron inte har några åsikter. Kanske är jag mindre som jag vill än vad jag tror och mer som jag är än som andra tycker att jag bör vara att du tror mig inte fast du vill och tror du att jag är snäll?

Och i väntan på att bilddagboken skall komma tilbaka till sitt rätta element tänker jag ägna resten av kvällen åt att göra mig själv musikaliskt allmänbildad.



Becksi före och efter
(och jag är frisören om någon...)


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Titel:
vegetarian?

favoritfrukt:

meningen med livet:

Om jag vore ett djur skulle jag:

Trackback