Today.

Whats today?

Jaaa.. Jag tog ledigt från skolan, för att kunna åka till Borås, den där modevisningen för textilhögskolan. Det var genrep idag. Man ska aldrig ta saker för givet. tillexempel inte att 100 kort ska gälla även till borås. Man ska heller inte glömma att fritidskort bara gäller efter klockan fyra på vardagar eller att det tar ca ett dygn för pengar  att bli överförda till kontot. Med andra ord.  Jag stod på centralstationen utan pengar och oförmögen att ta mig till Borås. Tji fick jag.

Lägger upp några myspysbilder från klassresan och tröstar mig själv med att man inte alltid kan ha flyt.
Man skall ju aldrig hoppa hage när man äter päron som man brukar säga.

image118
Jag satt med karin på bussen

image119

image120

image121

image122 
Mina favvoglasses were in Bengtsfors

image123
Solen sken på oss

image124

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag ska på modevisningen på fredag, så då får jag se dig där :D

Postat av: Hilda

haha, vad skojsigt :)Då kanske jag ser dej också :p Jag är lite nervös. Jag brukar inte gå modell. Har bara gjort det en gång innan. Men det ska bli råligt råligt :)

2007-05-31 @ 21:37:21
URL http://tokrolig.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Titel:
vegetarian?

favoritfrukt:

meningen med livet:

Om jag vore ett djur skulle jag:

Trackback