Klassresan

klassresan var myys förresten. Många minnen och ett bra avslut på 9:an. Det kändes som om man fick en ny syn på varandra. Verkligen. Man lärde känna varandra på nytt.


Nu sitter jag här och läser mice and men, Pluggar tyskaglosor och So. Och jag har ingen aning om varför jag skriver ner detta på min offentliga blogg, för  skolarbete är bland det tråkigaste man kan läsa. Vem bryr sig om att jag har läxor. Det har väl alla andra med. Vad som däremot är ganska roligt är att min planch som jag målade på häromdan, gick vidare bland de tre bästa i min klass, och är därmed med i den årliga konstnärstävlingen där alla klasser får rösta fram den som de tycker är bäst. Vinnaren får något slags pris på skolavslutningen. Det bästa av allt är att planchen kommer få sitta uppe på väggen i skolbyggnaden i säkert ett år vilket gör att min insats på Knullaviksskolan kommer bli ihågkommen forever lixom.

mmmnice

Och
Miss Li är min nya favvo

Kommentarer
Postat av: mormor ulla

Hej älskade lilla barnbarn!
När jag var barn fick jag ofta höra en ramsa: all vår början bliver svår, bättre går det år för år!Nog är det svårt ibland!?
Katten också att den 30/5 blev så knölig! Att en grej går åt pipan kan man väl ta men det var ju en kedja av bedrövligheter som drabbade dej idag! Våga jag säga att jag var på Nisseplatsen dels vid 14-tiden och sedan vid c:a 16. Stod faktiskt och tänkte på dej och tänkte sms:a och fråga om du hade modellerat eller kanske skulle.
Kram på dej! Det kommer nya dagar med nya möjligheter

2007-05-30 @ 19:26:35
Postat av: Hilda

Hääj mormor :)
Jag försår inte riktigt vad ramsan har med inlägget att göra. Fast den stämmer väl in på det mesta. Typ livet :p Höhö. Jo det var lite tragiskt där med boråsåkandet men det var vi tolvtiden så det hade nog ändå inte hjälpt att duy var där:/ Däremot ska jag dit i morgon och på lördag. kommer du och tittar? 13:30 och 14:30 båda dagarna :)
Puss

Postat av: Frans

Ulla menade säkert att man lär så länge man lever, typ.
Kram från en skäggig mustaschprydd 42-åring

2007-06-01 @ 20:10:36

Lämna din kommentar här:

Titel:
vegetarian?

favoritfrukt:

meningen med livet:

Om jag vore ett djur skulle jag:

Trackback