Jag dricker kaffe och spelar gamla lp-skivor, jag kan göra vad jag vill, vilket ger mig friheten att göra ingenting

Igår var successfull och jättekul. Jag kom hem halv nio i morse. Träffade massor av roliga människor, lyssnade på massa bra musik och uppträdde. Mer sånt här världskulturmuseet!

Nu är jag ensam med mig själv och musiken i ett stort tomt hus fyllt av mig.
Jag planerar en hemmakväll helt tillägnad mitt ego
Jag kan göra vad jag vill
Allt sånt där som man alltid tänker göra men aldrig gör
allt det kan jag göra nu när jag har en massa tid.
Jag kan lära mig att dricka kaffe, spela musiken som jag aldrig spelar, lyssna på musiken jag aldrig lyssnar på, sy väskan som jag aldrig syr, laga maten jag aldrig lagar, göra läxan jag aldrig hinner, läsa boken jag aldrig läser.

Och det känns otroligt skönt.


Kommentarer
Postat av: Jörgen

Har du inte Röstat än, så gör det nu...
Vilken är den bästa TV-Serien??


Lämna din kommentar här:

Titel:
vegetarian?

favoritfrukt:

meningen med livet:

Om jag vore ett djur skulle jag:

Trackback