Första maj

Idag är det första maj. Jag har inte demonstrerat någonting men Min mamma fyller år och jag har varit duktig.
Jag har bakat scones, städat mitt rum, putsat de tre kvarvarande fönsrterna, städat badrummet, lagat en tröja, bakat en tårta, skaffat
myspace och lärt mig spela Samson på piano. Dessutom fixade jag tre "sistaminutenpresenter" till mamma i morse. Trepresentkort:
Ett på skivor med musik, ett på scones till frukost valfri dag och ett på ett skärp som jag ska göra till henne av broderitråd. Jag tänkte mig typ ett sådant som man hade som kompisarband när man var liten.

Jag är väldigt nöjd med mig själv.

Igår var det valborg och jag var med kompisar och såg på Cortegen, som för övrigt var ovanligt kort i år, eller har jag fel? Sedan gick vi till slottsskogen och hade ganska mysigt.

image98

Här är en bild på min jacka som jag köpte på myrorna också.
Jag gillar den väldans. Nu planerar jag att sy ihop ett linne av lite tygbitar som jag hittade hemma hos sara. Det eller teknikläxan...

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Titel:
vegetarian?

favoritfrukt:

meningen med livet:

Om jag vore ett djur skulle jag:

Trackback