Dieter för idioter

Jag har precis satt in en mysig smulpaj i ugnen. Med äpplen och kanel. Mums mums och dieter är för idioter. Höhö.  

image99


Annars har jag heft en alldeles perfekt vecka den här veckan. Efter den uppskattade ledigheten så hade vi tema latinamerika i skolan vilket innebar tre dagar utan vanliga lektioner. Vi har dansat, sett på film och tillverkat brasilianska vänskapsband. Vi har även framfört olika reseskildringar och tillverkat karnevalmasker. Vi har till och med käkat lite orientalisk mat. Med andra ord har det varit en underbar vecka och jag bara älskar skolan och latinamerika är min nya favoritkontinent och i framtiden tänker jag rädda världen från världssvält och stoppa växthuseffekten och så vill jag samtidigt hälsa till min mamma och till mina vänner att jag älskar dem mer än allt annat på jorden.

Det var i alla fall roligt.



Ikväll tänkte jag åka med några kompisar till världskulturmuséet och gå på 20 timmars festival! Det blir nog väldigt roligt.  Läs mer om den här 

Nu är min syndiga smulpaj klar. Så nu lämnar jag er få läsare åt ensamheten.

Adjö

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Titel:
vegetarian?

favoritfrukt:

meningen med livet:

Om jag vore ett djur skulle jag:

Trackback