Underbart väder

image128



Den grå veckade kjolen som jag har som en klänning är ett inderekt seconhandplagg, skorna är köpta på karltex, sidenbandet är från någon syaffär och solglasögonen är upphittade och hårtofsen har jag gjortt av en gammal ylletröja.

Såhär vacker var jag när vi var i stan idag. Jag hittade perfekta tyget till rosetten på min balklänning. Det blir nog hur bra som helst. Köpte även två knappar som jag tänkte göra om till örhängen och lite mer knappar till en väst jag sydde i höstas som aldrig använts eftersom jag aldrig orkat köpa knappar. Men nu ser ni blir det fart på fläsket. Hittade även acnes butik på magasinsgatan, tänk vad man hittar när man är ute och strosar, och jag tog reda på att deras coola shorts från deras vårkollektion har skickats till freeport, vilket gjorde mig glatt överaskad. Det betyder ju nämligen att de sänkts i pris och finns nära mig :) 

I morgon är det Marit som gäller på Liseberg! Vi ses väl där?


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Titel:
vegetarian?

favoritfrukt:

meningen med livet:

Om jag vore ett djur skulle jag:

Trackback