Stockholm stockholm stad i världen

Då var man hemma igen efter en lång händelserik dag i stockholm. Vi hade planerat noga för att hinna med så mycket som möjligt. Först tog vi tunnelbanan till söder och gick runt i second hand affärer. Jag köpte tre par solglasögon, josephine köpte ingenting. Innan det var vi inne på Tjallamalla ett bra tag (mmm, jag gillar den affären), provade lite grejer, och jag köpte en byxdress för en billig penning. Later on tog vi tunnelbanan till Gamla stan, lurade godisautomaten på pengar och strosade omkring på gatorna. Vi tog ett kort med vakten utanför slottet innan vi skyndade vidare mot Sergelstorg där vi mediterade, kände oss råkoola och fotograferade oss med två andra vakter. Därifrån orienterade vi oss sedan vidare till Mäster Samuels gata och affären Antikt, gammalt och nytt där jag köpte ett par orange plastklips och ett par silvriga örähngen. Josephine köpte ett halsband och en ring. Därifrån tog vi oss till Drottninggatan och jag hittade ett par superduperbraiga hängsslebyxor på Carlings (äntligen). Sedan sprang vi vidare till Stationen, köpte med oss Mc Donalds, lyckades hitta rätt tåg och ta oss helskinnade hem till Göteborg igen.





image167
Utanför slottet
image168
Jag och två vakter på sergelstorg
image169
Josephine mediterar på SergelsTorg
image170

image172
Jag köpte solglasögon
image173
Borta bra, men hemma bäst
image174
image175

Josephine hade på sig:
byxor: Replay
Trosor: H&M
Två Linnen: H&M
BH: Okänt
Cardigan: Okänt
Väst: Okänt
Skor: Marsstrand
strumpor: H&M
Solglasögon: Chinatown
Väska: Diesel
Mc Donald's-påse: Mc Donald's

image176

Jag hade på mig:
skor: Korsika
strumpor: H&M
Byxor: Only
Trosor: Björn Borg
Klänning: Hemmasydd
BH: Fila
Väska: Hemmasydd
Hårband: Hemmasytt
Solglasögon: Upphittade
Örhängen: Antikt, gammalt och nytt.
Mc Donald's-påse: Mc Donald's

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, vilka göll-göll bilder!


Lämna din kommentar här:

Titel:
vegetarian?

favoritfrukt:

meningen med livet:

Om jag vore ett djur skulle jag:

Trackback