Sommar

Idag har vi haft fotbollsturnering och solen har lyst på oss. Vi vann inte en enda match så jag och Sanna roade oss på annat sätt och snodde varsin glass från personalrummet, hysteriskt skrattande.

Igår var det nationaldagen och picknickfestival i kålltorp. Trevliga människor, olidlig värme och Grym musik summerar väl den dagen. Vad sägs om:  
Navid Modiri och gudarna, Napoleon och People from Pascal? Jag tappade bort mitt läppglans, hittade ett fult läppstift och en gummifrispee som jag tog i utbyte, tappade bort gummifrisbeen och åt upp saras picknick, mormors bullar och saften med, men det fanns gratis vatten så det gjorde inte så mycket. Nu ska jag åka in till stan med min coola mamma och leta efter tyg tilll en rosett till min balklänning som hon "har hjälpt mig" att sy. Min ständiga tidsbrist och min mammas förmåga att suga åt sig uppgifter har gjort att det snarare blev tvärt om. Men den blir i alla fall stört snygg. Grön och grön och grön.

Lägger upp fiiinfina bilder från picknickfestivalen sedan, för datorn vill inte just nu.

Adjö sa Hon och viftade med näsduken

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Titel:
vegetarian?

favoritfrukt:

meningen med livet:

Om jag vore ett djur skulle jag:

Trackback