Skolavslutning

Igår slutade jag skolan. Sommarlov. Det känns väldigt avlägset.
Och nu är lixom grundskolan över. Goodbye Knullaviksskolan forever. Jag kommer sakna, men inte mer än nödvändigt. De man tycker om håller man väl kontakten med ändå.
Jag blev utnämnd till person som sätter guldkant på tillvaron, och så fick jag en film av min spanskalärare. "Det är bara du som skulle uppskattat om jag visade den här i skolan". Haha.

Balen var uppslickad men ändå rätt trevlig... Och jag hade finast klänning. Mamma sydde den åt mig :) men rosetten sydde jag faktiskt sjääälv. Hittade en sybeskrivning
här. Tack för den! 

Under tiden jag var borta på bal, så fick jag en ny säng. En stoooor och jag är ganska glad för det.
Här kommer i alla fall some sexy pics från igår.

image154

Jag har mammas gamla vackra klänning på mig.

image155

image156

pooooooose

image157

image158

image159

folk

image160

hjälp

Nu ska jag ägna mig åt att gå igenom mina föräldrars Lp-samlingar, i väntan på bättre tider, och drömma mig bort till framtida dagar med inspirerande fester och påhittiga människor.

dagens låt:
King Cool Trio - Got a Penny Benny?

Kommentarer
Postat av: mormor

Hilda i balklänning - en vackert inslagen sötsak.

2007-06-16 @ 15:24:08
Postat av: oskar

jag ville ha dig mer än jag ville säga till dig- och till mig

2007-12-28 @ 14:00:07

Lämna din kommentar här:

Titel:
vegetarian?

favoritfrukt:

meningen med livet:

Om jag vore ett djur skulle jag:

Trackback